Apple’ın İsimlendirme Dileması: iPad Neo Mantıklı mı?
Apple, giriş seviyesindeki son iPad modelini A16 çipiyle bir yıl önce tanıttı. Şimdi ise merakla beklenen A18 çipine sahip yeni modelin piyasaya sürülmesi gündemde. Ancak burada asıl dikkat çeken konu, donanımın ötesinde, Apple'ın bu ürüne hangi ismi vereceği. Uzun bir süre boyunca iPad'ler nesil numaralarıyla anılırken, son zamanlarda Apple bu geleneği bozarak ürünü sadece "iPad (A16)" adıyla tanıttı. Bu isim, cihazın performansını açıkça ortaya koysa da, serideki yerini yeterince ifade etmiyor. iPad modelinde isim karmaşası henüz sona ermedi. Apple, MacBook Neo ile daha net bir mesaj vererek farklı bir isimlendirme stratejisi benimsedi. Ürünü isimsiz bırakmayan Apple, Greg Joswiak ve John…